Kategóriák

Milyen vitamin kell a nőknek?

Published : 2018-09-25 19:20:45
Categories : Organikus egészség

A hagyományos vitaminok mellett az évek múlásával vannak olyan vitaminok, melyek pótlása egyre fontosabb.

Magnézium:
Ha nem lenne a szervezetünkben magnézium, több mint 300 testi funkciónk nem működne megfelelően.

Hiányállapotok:

  • pulzus problémák
  • csontritkulás
  • magas vérnyomás
  • magas vércukorszint
  • fejfájás

Elkerülhető mindez, ha magnéziumot fogyasztunk.

B12-vitamin:
Az évek múlásával, gyomrunkban egyre kevesebb gyomorsav termelődik, így szervezetünk egyre kevesebb B12-vitamint tud kinyerni az elfogyasztott élelmiszerekből. Akik savlekötőt szednek, azoknál fokozottan számolni kell ezzel a problémával.

Hiányállapotok:

  • fáradság
  • mentális zavar

D-vitamin:
A „napfényvitamin” elsősorban az erős csontokért felelős, de olyan betegségek kialakulásának esélyét is csökkenti, mint a cukorbetegség vagy rák, valamint fontos szerepet játszik a szív- és érrendszeri betegségekkel szembeni védelemben is. Alacsony UV sugárzáskor 15percet érdemes a napon tartózkodni, fényvédő nélkül tud bejutni a D-vitamin a bőrön keresztül.

Cink:
Segíti a szénhidrát-anyagcsere és vércukorszint egyensúlyának fenntartását, de a szervezet növekedéséhez is kulcsfontosságú. Különösen nagyobb műtétek, nagyobb sérülések után fontos az utánpótlás.

PayPal

Compare