Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza az ORGANIC LIFESTYLE (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint: 

A Webáruház címe:

https://www.organiclifestyle.hu/

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: PERFECT POWER PLUSZ KFT.
Székhely címe: 1037 BUDAPEST, BÉCS ÚT 85.
Cégjegyzékszám: 01-09-278600 
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Statisztikai számjel: 25498303-4641-113-01.
Adószám: 25498303-2-41
Bankszámlaszám : 18203136-06031424-40010018 

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím:1035 BUDAPEST, BÉCSI ÚT 85.

Telefon:06305991877 (normál díjszabású)
E-mail: info@organikuseletmod.hu
Nyitva tartása: 8.00 – 20.00 Hétfő-Vasárnapig

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem. 

 

 

A megrendelés lépései:

 

1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

  1. A regisztráció menete

A regisztráció során Felhasználónak szükséges megadnia az alábbi adatokat:

 

a)      Regisztrációs adatok: e-mail cím, jelszó

b)      Személyes adatok: név, mobiltelefonszám

c)      Szállítási adatok: név, irányítószám, település, utca, házszám

d)     Számlázási adatok: név, ország, irányítószám, település, utca, házszám.

 

A regisztrációt követően a Felhasználó hozzáférése már működik, a rendszer automatikusan belépteti.

 

A regisztráció során a Felhasználó jelezheti a webáruház e-mailben küldésre kerülő egyedi ajánlatai iránti igényét is. Az igénylés a Felhasználó által bármikor törölhető. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer.

A regisztráció törlését Felhasználó a Szolgáltató e-mail címére küldött elektronikus levélben kérelmezheti.

Szolgáltató gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint az egyéb adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó, ha tudomására jut, hogy jelszavával valaki visszaélt, köteles a Szolgáltatónak haladéktalanul jelezni a szükséges intézkedések megtétele érdekében.

 

A Felhasználó köteles a regisztráció során megadott adatait azok megváltozása esetén frissíteni és gondoskodni arról, hogy azok a valóságnak megfelelőek legyenek, hogy a rendelés teljesíthető legyen.

  

Szolgáltató megrendeléseket a Honlapon keresztül fogad. A megrendelés nem kötött regisztrációhoz. Regisztráció nélküli vásárlás (gyorsrendelés) esetén csak a rendelés teljesítéséhez legszükségesebb adatokat (cím, telefonszám, stb.) kell megadnia a Felhasználónak. A Szolgáltató minden esetben kéri a Felhasználó mobiltelefonszámát. Szolgáltató a rendelés fogadásakor (amennyiben Felhasználó a házhozszállításos módot választ, a partner futárcég is küld a Felhasználónak egy email-t a csomag várható érkezéséről). Felhasználó a Honlapon a belépést a "Belépés" gomb segítségével végezheti el. Itt adhatja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd megnyomva a "Belép" gombot a rendszer belépteti.

 

Felhasználó a vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék leírásában találja meg részletesen. A Honlapon feltüntetett képek helyenként lehetnek illusztrációk.

 

A vételár a kiválasztott áru alatt feltüntetett ár (a megjelenített termékárak bruttó árak, az ÁFA összegét is tartalmazzák). 

Felhasználó a Honlapon található termékek között a termékkategória menüpontokra kattintva választhat. Bármelyik Ha Felhasználó olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti a termékek nevét, árát, egyéb választható tulajdonságait. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor Felhasználó a lap alján lévő számok segítségével lapozhat. A termék képére vagy nevére kattintva Felhasználó a termék részletes adatlapját láthatja.

 

Minden akciós terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a visszavonásig megjelölés.

2. A kosár használata

A kosár tartalmát Ön alakítja.

3. A termék összeállítása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” ikonjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

5. A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a termékek összegét, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. A „Pénztárban” megtalálja a kosárba helyezett termékek szállítási költségét. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket – engedélyezése esetén – a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésekben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (futárszolgálat, csomagpont átvétel), valamint fizetési módot (utánvét, SimplePay). Ezt követően a „Megrendelés áttekintése” ikonra kattintva ellenőrizheti megrendelését. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Rendelés véglegesítése” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

5. A rendelések feldolgozása.A rendelések feldolgozása minden hétköznapon 24-48 órán belül megtörténik.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy a weboldalon található telefonszámok bármelyikét.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

6. Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy a weboldalon található telefonszámok bármelyikét.



 


Az adásvételi szerződés létrejötte:

 

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit, 

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik, illetve csomagpont átvétellel. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni az alábbi telefonszámon. (Telefonszám:+36 309553633)
Szállítási módok: Futárszolgálat, csomagpontok
Kiszállítási idő: 2-5 munkanapon belül.

Szállítási díjak:

Pickpackpont:  

5700 Ft alatti vásárlás esetén a kiszállítási díj 890Ft.

5700 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország területén ingyenes

Az elérhető átvevőhelyeket ITT TEKINTHETI MEG!

DPD Futárszolgálat –  

5700 Ft alatti vásárlás esetén a kiszállítási díj 1500 Ft.

5700 Ft és 14.999 Ft közötti rendelés esetén a kiszállítási díj 840 Ft.

15.000 Ft és a feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország területén ingyenes.

DPD futárszolgálat és DPD pick pack pontok:https://www.dpd.com/hu/home/szallitas/szallitasi_modok/pickup/pickup_csomagpontok

Csomagkövetés: https://www.dpd.com/hu

Érvényes 2017. 09. 28-tól

 

Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)

3. Bankkártyás fizetés

 

Elállási jog    

Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése. 
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

                                                                                    

A webáruháznak a vásárló számára az elállási joga gyakorlásához nyilatkozatmintát kell közzétenni, amelyet a vásárló adatait kitöltve visszaküldhet. 

A vásárló nem köteles a mintadokumentumot felhasználni. Más formát is választhat. A lényeg, hogy a beküldött nyilatkozatból kiderüljenek a vásárló (a webáruház kötelezettségeinek teljesítéséhez szükséges) adatai, a vásárlás időpontja és a termék beazonosítható legyen.

A Kormányrendelet 2. számú melléklete egy minta nyilatkozatot tartalmaz. 


45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

"2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta



(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza) 
Címzett:1 
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2 
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3 

A fogyasztó(k) neve: 
A fogyasztó(k) címe: 
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) 


2 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése 

3 A megfelelő jelölendő"



Forrás: Nemzeti Jogszabálytár (www.njt.hu)

 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Perfect Power Plusz Kft. 1037 Budapest, Bécsi út 85. Telefon: +36 30 9553633, e-mail: webshop@organiclifestyle.hu

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

Amennyiben a termék kiszállításra került és Ön mégsem szeretné megtartani a terméket úgy a terméket saját költségén kell visszajuttatni cégünkhöz.

Önt nem illeti meg az elállás joga a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékeink, továbbá a már megbontott termékeink esetén.



A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival. 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1.       Személyes bejelentés ( a honlapon megjelenített bármely telefonszámon)
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
    tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    - a vásárló nevét, címét, 
    - a termék megnevezését, vételárát, 
    - a vásárlás időpontját, 
    - a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, 
    - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, 
    - a kifogás rendezésének módját. 
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. 
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.



2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). 
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét, 
- a termék megnevezését, vételárát, 
- a vásárlás időpontját, 
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. 

  1.       Panaszkezelés

Társaságunk egyik magatartási kódexnek sem vetette alá magát, fogyasztókkal szembeni kereskedelmi gyakorlatát a hatályos jogszabályok alapján alakítja.

 


Compare